LinkedIn zaczynał jako miejsce, w którym profesjonaliści mogą znaleźć pracę i zaprezentować swoje cyfrowe CV. Ale w 2021 roku to TYLKO miejsce dla wszystkich profesjonalistów B2B. Zwłaszcza marketerzy.
Jeśli spędzasz więcej czasu bezcelowo przewijając swoje kanały na Facebooku i Instagramie, zaniedbując LinkedIn, zostawiasz mnóstwo pieniędzy na stole.
LinkedIn był dynamicznie rozwijającą się platformą już przed 2020 r., ale wraz z gwałtownym wzrostem środowiska pracy z domu, w którym wszyscy znaleźliśmy się z powodu pandemii, korzystanie z LinkedIn eksplodowało.
Co to oznacza dla Ciebie?
Nigdy nie było lepszej okazji niż TERAZ, aby wykorzystać gorączkę złota na LinkedIn. Ale jak wszystko, nadejdzie czas, kiedy to złoto stanie się rzadkie i trudne do znalezienia. Więc nie czekaj na ten czas. Już teraz zacznij wykorzystywać moc tej niesamowitej platformy.
Jeśli nadal nie jesteś przekonany, że LinkedIn zasługuje na większą uwagę niż Facebook czy Instagram, oto 5 powodów, aby Cię przekonać:
LinkedIn jest o 277% BARDZIEJ skuteczny w generowaniu leadów niż Facebook i Twitter
Biorąc pod uwagę 80% wszystkich leadów w mediach społecznościowych generowanych przez LinkedIn, nic dziwnego, że został uznany za preferowany kanał mediów społecznościowych nr 1 przez 92% marketerów.
LinkedIn zatrudnia 61 milionów profesjonalistów wyższego szczebla, zwanych również decydentami
Nie znajdziesz żadnej innej platformy z tak wieloma aktywnymi decydentami. I na pewno nie znajdziesz decydentów z kierownictwa, którzy korzystają z Instagrama i Facebooka tak często, jak korzystają z LinkedIn.
Kierownictwo i właściciele firm wykorzystują LinkedIn, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży, nawiązywać kontakty z rówieśnikami z branży i zwiększać swoje możliwości biznesowe.
Przy tak wielu decydentach w jednym miejscu, inwestowanie zaledwie 30 minut dziennie może przynieść DUŻO lepsze wyniki niż spędzanie 30 minut na Facebooku czy Instagramie.
LinkedIn to najbardziej zaufana sieć mediów społecznościowych w USA
73% użytkowników mediów społecznościowych przynajmniej w pewnym stopniu zgadza się, że LinkedIn chroni ich prywatność i dane. Porównaj to do zaledwie 53% dla Facebooka.
Na LinkedIn nie znajdziesz wielu toksycznych komentarzy i gorących rozmów politycznych. Jasne, natkniesz się na niektóre z nich, ale są to bardzo małe dawki i naprawdę łatwo jest pozbyć się tego typu treści ze swojego kanału. Po prostu przestań obserwować osobę i/lub hashtag.
LinkedIn jest pełen pozytywnych, podnoszących na duchu ludzi, którzy Cię inspirują i zachęcają. To, czego nie znajdziesz, to trolle z Facebooka i Twittera, które uwielbiają wszczynać bójki i szerzyć negatywne nastawienie.