5 prostych wskazówek, jak ulepszyć swój profil na LinkedIn

Co dzieje się z właścicielami firm, pełnoetatowymi marketerami, freelancerami i CMO, którzy nie mają zespołu marketingowego, na którym mogliby się oprzeć, aby napisać najwyższej klasy profil na LinkedIn?

Przestań używać okropnych zdjęć profilowych

Profesjonalna walka w głowę jest najwyraźniej bardzo realna. Szybkie przewijanie LinkedIn może wymyślić kilka wątpliwych wyborów headshot, w tym zdjęcia z czerwonymi pucharami solo, wygląda na to, że przesyłają zdjęcie do swojego profilu na Tinderze lub zapomnieli założyć koszulę.

W 2021 nie ma usprawiedliwienia dla fatalnego zdjęcia profilowego. Możesz zrobić wysokiej jakości zdjęcie w głowę za pomocą kreatywnie wykonanego statywu (czas położyć te książki na półce, aby użyć) i smartfona.

Usuń „Ninja” ze swojego nagłówka

Prawidłowy nagłówek to trudna sprawa, ponieważ przez większość czasu walczymy o to, by się reklamować… mimo że jesteśmy profesjonalnymi marketerami. Oto kilka wskazówek, jak uzyskać właściwy nagłówek:

  • Napisz nagłówek, który przyniesie korzyść widzowi
  • Użyj słów kluczowych, których inni mogą użyć, gdy potrzebują Twoich usług
  • Użyj poleceń lub pionowych kresek (|) do oddzielenia fraz
  • Kuszące będzie umieszczenie swojego tytułu (Dyrektor ds. Marketingu, Dyrektor ds.
  • Marketingu, Kierownik ds. Marketingu itp.) w nagłówku, ale oprzyj się pokusie. Masz dużo miejsca, aby porozmawiać o swoim tytule w sekcji Doświadczenie w swoim profilu.

Powiedz ludziom, że masz urodziny

Nie wyślemy grupy kelnerów, aby zaśpiewali Ci urodziny, podczas gdy Ty niezręcznie się uśmiechasz i zastanawiasz się, co zrobić z rękami. W przypadku LinkedIn ta personalizacja jest jak formularz kontaktowy. To miejsce, w którym ktoś Cię szuka.

Oto rzecz – kiedy są twoje urodziny, pojawisz się w kanałach wszystkich. Oznacza to, że wszyscy, z którymi łączyłeś się w przeszłości, otrzymają automatyczne przypomnienie, że nadal zajmujesz się marketingiem. Niezależnie od tego, czy rozwijasz swoją osobistą markę, czy szukasz możliwości, ten wzrost zaangażowania ma tak wiele pozytywnych korzyści, że jest *prawie* lepszy niż jedzenie bezmlecznego, bezcukrowego i bezglutenowego ciasta, które faktycznie smakuje jak prawdziwe.

Utwórz podsumowanie narracyjne

Twoje podsumowanie zawiera maksymalnie 2000 słów, co jest dłuższe niż ten artykuł. To dużo treści, które można zmieścić w podsumowaniu Twojej wiedzy zawodowej.

Zacznij od natychmiastowego poinformowania ludzi, jaka jest Twoja misja.

Pomyśl o tym jako o nagłówku swojej strony sprzedaży. Musisz dokładnie powiedzieć ludziom, co masz zamiar zachęcić do przeczytania więcej. Twoje idealne połączenie z LinkedIn będzie nadal czytać, a ktoś, kto nie potrzebuje Twoich usług, kliknie.

Pochwal się tym, jak wspaniały jesteś

Sekcja Doświadczenie to społeczny dowód LinkedIn. Jest to sekcja, w której widzowie mogą łatwo przewijać, aby zobaczyć, co robiłeś, co osobiście pomogłeś osiągnąć i jakie jest Twoje doświadczenie.

W tej sekcji kuszące jest napisanie wypunktowań w stylu wznowienia, które sprowadzają się do sedna. Ale to nie jest to, co chcesz zrobić. Chcesz zachować format narracji (od podsumowania do sekcji doświadczenia). Pamiętaj, że ludzie to czytają i nie chcą czuć się, jakby natknęli się na CV.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Polecane wpisy

Reklamastrony internetowe

Ostatnie wpisy

Strony internetowe jak mogą pozyskiwać klientów?

Każdy, kto prowadzi własny biznes, zastanawia się jakie podjąć działania aby pozyskać jak największą liczbę klientów. Faktem jest, że sposoby reklamowania firmy zmieniły się...

Inteligentny dom – systemy, dlaczego warto?

Czym jest inteligentny dom? To pozornie proste pytanie ma wiele odpowiedzi, w zależności od tego, kogo zapytasz. Krótko mówiąc, „inteligentny dom” to mieszkanie wyposażone...

7 najlepszych nadmorskich kurortów dla Seniorów

Kiedy myślisz o epickich miejscach na wakacje na plaży, polskie wybrzeże Bałtyku prawdopodobnie nie jest pierwszym miejscem, które przychodzi Ci na myśl. Możesz być...

Data premiery GTA 6, aktualności i plotki

GTA 6 może nie zostało oficjalnie ogłoszone, ale to nie powstrzymało przecieków, plotek i innych internetowych plotek przed krążeniem. Oczywiście kontynuacja GTA 5 jest...

Marketing internetowy – czym jest i jak z niego korzystać?

Marketing internetowy to termin obejmujący wszystkie produkty i usługi marketingowe online. Obejmuje to różne metody i platformy komunikacji z klientami, takie jak strona internetowa,...

Tekst alternatywny, alt text – co to jest?

Tekst alternatywny (znany również jako „atrybut alternatywny” lub „opis alternatywny”) to krótki opis, który stosujesz do obrazów w swojej witrynie w kodzie HTML strony,...

Data premiery Dying Light 2, zwiastuny, rozgrywka i aktualności

Dying Light 2: Stay Human jest na naszym radarze już od kilku lat, a po kilku opóźnieniach wiemy, że w końcu zobaczymy go w...

Co musisz wiedzieć o marketingu w social media

Wstęp do marketingu w mediach społecznościowych polega na poznaniu podstaw tego, co sprawia, że ​​działa on tak dobrze. Zarabianie pieniędzy dla Twojej firmy to...