Marketerzy wiodą teraz swoje najlepsze życie dzięki liczbie dostępnych platform. Możemy dotrzeć do tak wielu odbiorców, aby znaleźć awatary naszych klientów, dzięki czemu obecność w wielu kanałach jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej.
Savannah Sanchez, założycielka Social Savannah, stała się ekspertem w pomaganiu swoim klientom e-commerce na rynku Snapchat, wydając od 50 000 do 2 mln USD miesięcznie na reklamy w mediach społecznościowych. „Snapchat ma solidne możliwości poszukiwania i retargetingu, więc marki e-commerce powinny w pełni wykorzystywać łatwość konfiguracji kampanii”.
Błędy popełniane przez firmy e-commerce podczas marketingu na Snapchacie
Lubimy myśleć, że wiemy więcej niż komputery. Co za urocza myśl. Mieliśmy to przez cały czas w Digital Marketingu zanim zdaliśmy sobie sprawę, że musimy zaufać algorytmom, że wykonają za nas trochę pracy. Te małe roboty (przez większość czasu) wiedzą więcej od nas, a zaufanie im, że wykonają swoją pracę, jest koniecznością na Snapchacie — i szczerze mówiąc — na wszystkich innych platformach społecznościowych opartych na reklamach.
Sposoby rozpoczęcia pracy na Snapchacie
Przejrzeliśmy środki ostrożności w tej przygodzie Snapchata i teraz wiemy, co zrobić, jeśli coś pójdzie nie tak. Powtarzaj za nami: „Pozwolę algorytmowi zrobić wszystko, aby pomóc mi doprecyzować odbiorców i co tydzień będę tworzyć nowe reklamy”.
Snapchat na razie jest platformą pionową. Kiedy ludzie korzystają z aplikacji, trzymają telefon pionowo, jakby robili zdjęcie portretowe. Reklama, która wydaje się natywna dla platformy, będzie miała ten sam format 9×16.
Jeśli nie masz użytecznych treści z innych platform pionowych, zalecane jest „tworzenie oryginalnych treści, ale podczas projektowania reklam Snapchat przestrzegaj Złotych zasad kreacji Snapchata. Niech Twoje reklamy będą krótkie i atrakcyjne, zawsze zawierają wyraźne wezwanie do działania i upewnij się, że widz dokładnie wie, czego chcesz, aby zrobili w pierwszej sekundzie reklamy”.