Jak używać Snapchata do zwiększania przychodów z e-commerce

Marketerzy wiodą teraz swoje najlepsze życie dzięki liczbie dostępnych platform. Możemy dotrzeć do tak wielu odbiorców, aby znaleźć awatary naszych klientów, dzięki czemu obecność w wielu kanałach jest łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej.

Savannah Sanchez, założycielka Social Savannah, stała się ekspertem w pomaganiu swoim klientom e-commerce na rynku Snapchat, wydając od 50 000 do 2 mln USD miesięcznie na reklamy w mediach społecznościowych. „Snapchat ma solidne możliwości poszukiwania i retargetingu, więc marki e-commerce powinny w pełni wykorzystywać łatwość konfiguracji kampanii”.

Błędy popełniane przez firmy e-commerce podczas marketingu na Snapchacie

Lubimy myśleć, że wiemy więcej niż komputery. Co za urocza myśl. Mieliśmy to przez cały czas w Digital Marketingu zanim zdaliśmy sobie sprawę, że musimy zaufać algorytmom, że wykonają za nas trochę pracy. Te małe roboty (przez większość czasu) wiedzą więcej od nas, a zaufanie im, że wykonają swoją pracę, jest koniecznością na Snapchacie — i szczerze mówiąc — na wszystkich innych platformach społecznościowych opartych na reklamach.

Sposoby rozpoczęcia pracy na Snapchacie

Przejrzeliśmy środki ostrożności w tej przygodzie Snapchata i teraz wiemy, co zrobić, jeśli coś pójdzie nie tak. Powtarzaj za nami: „Pozwolę algorytmowi zrobić wszystko, aby pomóc mi doprecyzować odbiorców i co tydzień będę tworzyć nowe reklamy”.

Snapchat na razie jest platformą pionową. Kiedy ludzie korzystają z aplikacji, trzymają telefon pionowo, jakby robili zdjęcie portretowe. Reklama, która wydaje się natywna dla platformy, będzie miała ten sam format 9×16.

Jeśli nie masz użytecznych treści z innych platform pionowych, zalecane jest „tworzenie oryginalnych treści, ale podczas projektowania reklam Snapchat przestrzegaj Złotych zasad kreacji Snapchata. Niech Twoje reklamy będą krótkie i atrakcyjne, zawsze zawierają wyraźne wezwanie do działania i upewnij się, że widz dokładnie wie, czego chcesz, aby zrobili w pierwszej sekundzie reklamy”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Polecane wpisy

Reklamastrony internetowe

Ostatnie wpisy

Strony internetowe jak mogą pozyskiwać klientów?

Każdy, kto prowadzi własny biznes, zastanawia się jakie podjąć działania aby pozyskać jak największą liczbę klientów. Faktem jest, że sposoby reklamowania firmy zmieniły się...

Inteligentny dom – systemy, dlaczego warto?

Czym jest inteligentny dom? To pozornie proste pytanie ma wiele odpowiedzi, w zależności od tego, kogo zapytasz. Krótko mówiąc, „inteligentny dom” to mieszkanie wyposażone...

7 najlepszych nadmorskich kurortów dla Seniorów

Kiedy myślisz o epickich miejscach na wakacje na plaży, polskie wybrzeże Bałtyku prawdopodobnie nie jest pierwszym miejscem, które przychodzi Ci na myśl. Możesz być...

Data premiery GTA 6, aktualności i plotki

GTA 6 może nie zostało oficjalnie ogłoszone, ale to nie powstrzymało przecieków, plotek i innych internetowych plotek przed krążeniem. Oczywiście kontynuacja GTA 5 jest...

Marketing internetowy – czym jest i jak z niego korzystać?

Marketing internetowy to termin obejmujący wszystkie produkty i usługi marketingowe online. Obejmuje to różne metody i platformy komunikacji z klientami, takie jak strona internetowa,...

Tekst alternatywny, alt text – co to jest?

Tekst alternatywny (znany również jako „atrybut alternatywny” lub „opis alternatywny”) to krótki opis, który stosujesz do obrazów w swojej witrynie w kodzie HTML strony,...

Data premiery Dying Light 2, zwiastuny, rozgrywka i aktualności

Dying Light 2: Stay Human jest na naszym radarze już od kilku lat, a po kilku opóźnieniach wiemy, że w końcu zobaczymy go w...

Co musisz wiedzieć o marketingu w social media

Wstęp do marketingu w mediach społecznościowych polega na poznaniu podstaw tego, co sprawia, że ​​działa on tak dobrze. Zarabianie pieniędzy dla Twojej firmy to...