Jak zdobyć pierwszych 10 klientów w 90 dni?

Czy jesteś gotowy, aby zmienić pracę wykonawcy marketingu cyfrowego w zrównoważony biznes?

Następnie musisz trafić w dziesiątkę klientów!

Aby w tym pomóc, stworzyliśmy pięcioetapowy proces pozyskiwania pierwszych dziesięciu klientów.

I nie byle jakich klientów.

Poniżej przedstawiliśmy dokładnie, co byśmy zrobili, gdybyśmy znaleźli się na nowym rynku i musieli zdobyć naszych pierwszych 10 klientów w ciągu najbliższych 90 dni.

Jest to praktyczna strategia mająca na celu przyciągnięcie większej liczby klientów, którzy są podekscytowani współpracą z Tobą, faktycznie wdrażają Twoje porady i, co najważniejsze, płacą Ci tyle, ile jesteś wart.

Jeśli jesteś trenerem, konsultantem lub agencją, która przez dłuższy czas działała poniżej granicy dziesięciu klientów, prawdopodobnie jesteś zmęczony.

KROK 1: OKREŚL SWOICH IDEALNYCH KLIENTÓW

CEL: Wymień 10-15 potencjalnych klientów, dla których możesz szybko wygrać.
Aby zrozumieć, kim są Twoi „idealni klienci”, musisz zrozumieć siebie.

W jakich umiejętnościach z zakresu marketingu cyfrowego jesteś dobry? Którą z tych umiejętności można najlepiej zademonstrować w jednym projekcie? Jakie zajęcia pochłaniają większość twojego czasu? Z jakimi problemami się obecnie borykasz? Odpowiedzi na te pytania wprowadzą Cię we właściwy sposób myślenia.

Zacznij od wymienienia trzech najważniejszych umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego.

Może jesteś doskonałym grafikiem, mistrzem tworzenia kampanii e-mailowych lub utalentowanym profesjonalistą w dziedzinie mediów społecznościowych.

Teraz stwórz krótką listę projektów, które mogą w widoczny sposób zademonstrować Twój talent.

Grafik może stworzyć niesamowitą reklamę na Facebooku. Ekspert ds. e-mail marketingu może stworzyć wysoce konwertujące lejki e-mail. Specjalista od mediów społecznościowych mógłby konstruować niesamowite historie na Instagramie.

Teraz spójrz na swoje życie i skategoryzuj czynności, które pochłaniają większość czasu, energii lub wysiłku.

Może to być rodzicielstwo, przebudowa domu, gra w golfa, ćwiczenia, diety, granie w gry wideo itp.

Następnie utwórz listę problemów, z którymi się borykasz. Może to być znalezienie czasu na zabawę z dziećmi, kontakt z wykonawcami w celu znalezienia najlepszej ceny, śmierdzący golf, nauka ćwiczeń bez robienia sobie krzywdy, znajdowanie nowych zdrowych przepisów lub kopanie tyłka przez 12-latków podczas gry online Twoja ulubiona gra.

Twoi idealni klienci to ludzie, z którymi dzielisz zainteresowania, doświadczenia i problemy.

Załóżmy na przykład, że jesteś 45-letnim grafikiem, który przebudowuje swój dom i stara się znaleźć dobrą wycenę swojego nowego patio. Twoje badania dotyczące wykonawców doprowadziły do tego, że jesteś celem lokalnych firm z reklamami na Facebooku. Wiele z tych reklam prawdopodobnie nie zbliża się do tego, co możesz zaprojektować, a teraz masz perspektywę.

KROK 2: PODŁĄCZ, DOSTOSUJ I ZAPEWNIJ WARTOŚĆ Z WYPRZEDZENIEM

CEL: Skontaktuj się z każdym potencjalnym klientem, wysyłając niestandardową wiadomość.

Błędem, który popełnia większość agencji, jest wiara, że ​​mogą zbudować szeroką kampanię, która może zostać skierowana do wszystkich i odnieść sukces dzięki samym liczbom.

Ta strategia jest nie tylko nieskuteczna, ale przynosi efekt przeciwny do zamierzonego i może zaszkodzić Twojej marce.

Ile razy otrzymałeś bezpośrednią wiadomość od dostawcy, która oczywiście nie jest skierowana specjalnie do Ciebie? Jest tani i obraźliwy i prawdopodobnie doprowadzi do blokady mediów społecznościowych lub zgłoszenia spamu.

Podstawą tej części procesu jest dostarczanie wartości z góry.

Twoja wiadomość do każdego potencjalnego klienta powinna ewoluować od przeprowadzonych badań do ich oferty, obecnych metod marketingowych i wizerunku marki.

Musisz zidentyfikować konkretny problem, który widzisz, z tym, co robią, wykazać się swoją wiedzą i sprzedać im to, co oferujesz.

W szczególności Twoja początkowa wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

Pochwal prospekta za jego markę/ofertę/osiągnięcia/itd.
Dopasuj się do konkretnego problemu, który zauważysz na podstawie swoich badań.
Przedstaw dowód swojej zdolności do rozwiązania problemu.
Przedstaw niestandardowe (ale niekompletne) rozwiązanie.

KROK 3: SESJA KONSULTACJI STRATEGICZNYCH

CEL: Udokumentuj ich plan strategiczny.

Twoim celem jest uzyskanie szybkiej wygranej dla potencjalnego klienta.

Jeśli nie widzą, w jaki sposób Twoje umiejętności, talent i chęć uzyskania ich bez ponoszenia kosztów są korzyścią, może nie być odpowiednią perspektywą.

Jeśli wykonałeś dobrą robotę, zobaczą Twoją wartość i będą gotowi (i podekscytowani) do dalszej współpracy z Tobą.

Na tym etapie musisz podać zwięzłą ścieżkę, aby Twój potencjalny klient został nowym klientem.

Jeśli nie masz zgodnej oferty, cen i wprowadzenia, możesz nie zamknąć sprzedaży lub będziesz musiał zamknąć sprzedaż z dużo niższą wartością.

KROK 4: DOKONAJ SPRZEDAŻY

CEL: Zaproponuj bieżące rozwiązanie.
Aby je zdobyć, wystarczyło zadać jedno proste pytanie: Potrzebujesz w tym pomocy?

Następnie, gdy już sam zdobędziesz klienta, wszystko, co musisz zrobić, to dalej o to pytać. Zdziwiłbyś się, że przez większość czasu odpowiedź prawdopodobnie będzie brzmiała „nie”.

Jeśli później napotkają problemy i potrzebują poważnej pomocy, nie ma nikogo lepiej wykwalifikowanego, aby im pomóc niż ty.

Rozumiesz ich biznes, ich problemy i ich klientów.

Jak wspomnieliśmy, jest to praktyczny przewodnik, jak dotrzeć do pierwszych 10 klientów w ciągu najbliższych 90 dni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Polecane wpisy

Reklamastrony internetowe

Ostatnie wpisy

Blog Finansowy – dlaczego warto czytać?

Blog finansowy oferuje cenne wskazówki i porady dotyczące planowania budżetu i oszczędzania pieniędzy. Dostarczając praktycznych spostrzeżeń i łatwych do stosowania wskazówek, blogi te mogą...

Warszawa info portal informacyjny

Warszawa info to warszawski portal Informacyjny adresowany do szerokiego grona odbiorców. Portal zawiera szczegółowe informacje na temat popularnych atrakcji miasta, możliwości zakwaterowania, transportu, lokalnych...

Zalety stron internetowych dla biznesu

Pierwszą i chyba najbardziej oczywistą zaletą witryny biznesowej jest możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców. Internet jest używany przez dosłownie miliony ludzi, wszyscy czegoś...

Strony internetowe jak mogą pozyskiwać klientów?

Każdy, kto prowadzi własny biznes, zastanawia się jakie podjąć działania aby pozyskać jak największą liczbę klientów. Faktem jest, że sposoby reklamowania firmy zmieniły się...

Inteligentny dom – systemy, dlaczego warto?

Czym jest inteligentny dom? To pozornie proste pytanie ma wiele odpowiedzi, w zależności od tego, kogo zapytasz. Krótko mówiąc, „inteligentny dom” to mieszkanie wyposażone...

7 najlepszych nadmorskich kurortów dla Seniorów

Kiedy myślisz o epickich miejscach na wakacje na plaży, polskie wybrzeże Bałtyku prawdopodobnie nie jest pierwszym miejscem, które przychodzi Ci na myśl. Możesz być...

Data premiery GTA 6, aktualności i plotki

GTA 6 może nie zostało oficjalnie ogłoszone, ale to nie powstrzymało przecieków, plotek i innych internetowych plotek przed krążeniem. Oczywiście kontynuacja GTA 5 jest...

Marketing internetowy – czym jest i jak z niego korzystać?

Marketing internetowy to termin obejmujący wszystkie produkty i usługi marketingowe online. Obejmuje to różne metody i platformy komunikacji z klientami, takie jak strona internetowa,...